..........UA-Бюджет __________________________________________________________________________________________________________________________Прайс-лист

 

 

 

 

 

 

UA-Бюджет

Комплексний облік для бюджетних установ

Рішення для комплексної автоматизації обліку установ бюджетної сфери та органів державного управління

Конфігурація «UA-Бюджет. Комплексний облік для бюджетних установ» забезпечує автоматизацію бухгалтерського та фінансового обліку, розрахунку заробітної плати та ведення кадрового обліку бюджетних установ, включаючи підготовку обов’язкової (регламентованої) звітності в установах, які фінансуються з державного, обласного та місцевого бюджетів, і ведуть облік за планом рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі.

Програма призначена для одержувачів, розпорядників, головних розпорядників бюджетних коштів, органів державної влади, органів місцевого самоврядування, силових відомств, установ культури, науки і освіти, фінансових органів, органів казначейства в частині виконання кошторису на своє утримання.

Програму розроблено відповідно до вимог і положень діючих нормативних документів Міністерства фінансів України, Державної казначейської служби України (ДКСУ) з ведення бюджетного обліку, виконання бюджету. У програмі реалізовано стандартну методологію обліку для бюджетних установ відповідно до чинного законодавства України, з урахуванням національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі.

До складу конфігурації «UA-Бюджет. Комплексний облік для бюджетних установ» включено новий план рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, що вступив в дію з 1 січня 2017 року згідно Міністерства фінансів України «Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі» № 1203 від 31.12.2013 р.

Функціональні можливості редакції 1.1

  • Фінансовий облік;
  • Облік договорів;
  • Облік грошових коштів, зобов’язань;
  • Облік матеріальних цінностей;
  • Облік послуг;
  • Бухгалтерський облік взаєморозрахунків;
  • Заробітна плата та кадри;
  • Звітність

Соціально-економічний ефект

Програмні рішення UA-Бюджет обрані, апробовані та успішно застосовуються органами виконавчої влади, їх територіальними підрозділами, регіональними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування і підвідомчими установами. Рішення призначені для автоматизації ведення обліку у всіх установах бюджетного сектора: державні управління та інспекції, фонди, місцеві ради всіх рівнів; силові відомства МВС, СБУ, виконання покарань, Міноборони, МНС; наукові інститути, середні школи, профтехучилища, коледжі, ліцеї, університети, академії тощо.

Використання типових тиражованих рішень в мережі підвідомчих установ дозволяє істотно заощадити бюджетні кошти і організувати виконання бюджету, ведення бюджетного обліку і складання звітності на єдиних методологічних принципах в усіх підвідомчих установах.

Прикладні рішення на платформі UA-Бюджет для бюджетних установ різних рівнів дозволяють забезпечити досягнення позитивного результату за цілим рядом напрямків:

  • своєчасне врахування змін в нормативних актах, які регулюють діяльність органів державного управління.
  • підвищення оперативності і якості планування, виконання бюджету, використання державного майна, закупівель, бюджетного обліку та звітності.
  • посилення фінансового контролю, підвищення його якості, скорочення витрат бюджетних коштів через їх нецільове витрачання.
  • підвищення управління бюджетним процесом, загалом за рахунок наявності у будь-який момент часу оперативної і достовірної інформації про фінансово-економічний стан території.
  • підвищення якості ухвалення обґрунтованих управлінських рішень.
  • зниження загальних витрат, що виникають у зв'язку з недоступністю інформаційних ресурсів.
  • підвищення якості надання державних послуг населенню.
  • підвищення ефективності і результативності використання бюджетних коштів.
  • підвищення якості супроводу програмних рішень за рахунок використання можливостей мережі партнерів.