..........M.E.Doc_________________________________________________________________________________________________________________________________________Ціновий лист MEDoc

 

Програма №1 в Україні для роботи з електронними документами. Завдяки M.E.Doc звітність і ведення документообігу з клієнтами реалізовано в одній програмі. Вам не потрібно окремо встановлювати програмне забезпечення для створення та подання звітів та системи електронного документообігу - M.E.Doc має всі необхідні функції для обміну документами:

- з контрагентами - обмін актами, договорами, рахунками, накладними та іншими юридично значущими документами;

- із контролюючими органами - подання звітності, реєстрація податкових, видаткових накладних та розрахунків коригування до них, товарно-транспортних накладних тощо.

.

Програма для документообігу M.E.Doc - провідний український програмний продукт, в якому реалізовані можливості не лише для створення документів та підписання засобами ЕЦП, але й для передачі документів із можливістю погодження або відхилення. Завдяки M.E.Doc обмін документами стає простим та швидким.

Юридичної сили документам надає ЕЦП, а їхню захищену і надійну передачу із цієї системи документообігу забезпечує платформа для обміну електронними документами ПТАХ. Ця розробка дозволяє здійснювати миттєвий обмін без використання електронної пошти та виключає можливість отримання та розшифрування інформації третіми особами.


Дистрибутив M.E.Doc



Оновлення M.E.Doc



Інструкції M.E.Doc
.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Розширено можливості обміну первинними документами між контрагентами. Незалежно від наявної ліцензії на обмін первинними документами реалізовано можливість відправки 50-ти первинних документів на місяць (акти, договори, рахунки тощо).

M.E.Doc. Держава.

M.E.Doc. Бізнес.

Модуль «ЗВІТНІСТЬ»

найбільший комплект звітних бланків до контролюючих органів

Модуль «ОБЛІК ПДВ»

реєстрація ПН|РК в ЄРПН та обмін ними з контрагентами

Модуль «ЕЛЕКТРОННИЙ ДОКУМЕНТООБІГ»

простий обмін з контрагентами юридично значущими е-документами

Додаткові рішення

Модуль «АКЦИЗ ТА ТТН» для виробників та реалізаторів підакцизних товарів. Розроблений для роботи із системою електронного адміністрування реалізації пального (СЕА РП) та поводження з товарно-транспортними накладними.

За допомогою M.E.Doc. Акциз та ТТН ви зможете:

  • друкувати ТТН та обмінюватись з контрагентами;
  • створювати та реєструвати товарно-транспортні накладні;
  • проводити звірку документів з ЄРАН;
  • формувати запити та отримувати відповіді;
  • реєструвати документи у ЄРАН;
  • обмінюватися акцизними документами з контрагентами;
  • створювати акти інвентаризації, заявки на поповнення об’єму палива, акцизні накладні та РК до них;

Модуль «ЗАРПЛАТА» - рішення, для малих і середніх підприємств до 500 співробітників. Призначене для розрахунку і нарахування заробітної плати, обліку та управління персоналом.

За допомогою M.E.Doc.Зарплата Ви зможете:

  • створювати і вести особисті картки та розрахункові листи співробітників;
  • розраховувати нарахування до фондів, як підприємства в цілому, так і окремо по кожному працівнику
  • формувати документи для переводу виплат співробітникам та аліментів в банки на особисті рахунки;
  • зберігати розрахункові листи за поточний рік і всі минулі періоди. При цьому M.E.Doc.Зарплата автоматично:
  • розраховує заробітну плату згідно із чинним законодавством (в розрізі окремих підрозділів та по підприємству в цілому);
  • перераховує заробітну плату по кожному співробітнику з урахуванням графіка його роботи;
  • перераховує суми утримань та відрахувань до фондів за попередні періоди при зміні законодавства України,
  • заповнює розрахункові відомості на основі даних з особових карток і розрахункових листів;
  • заповнює звіти (1ДФ, 1ПВ, ЄСВ) на підставі зарплатних даних.

Модуль «Корпорація»

Для консолідації звітів організацій з розгалуженою структурою.

За допомогою M.E.Doc.Корпорація Ви зможете:

  • консолідувати звіти, отримані від підзвітних організацій;
  • автоматично приймати е-документи, підписані ЕЦП;
  • зберігати документи в єдиному електронному архіві;
  • підписувати, розшифровувати та перевіряти документи;
  • контролювати процес збору, приймання та аналізу документів;
  • отримувати квитанції про доставку та обробку документів.
.
За допомогою M.E.Doc.Корпорація Ви зможете:
консолідувати звіти, отримані від підзвітних організацій;
автоматично приймати е-документи, підписані ЕЦП;
зберігати документи в єдиному електронному архіві;
підписувати, розшифровувати та перевіряти документи;
контролювати процес збору, приймання та аналізу документів;
отримувати квитанції про доставку та обробку документів.